lørdag 25. september 2010

høstens snikende inntog

Sitter alene hjemme (de søte små sover søtt i sengene sine og mannen er ute og holder hovedstaden trygg) og lar tankene vandre. Har så utrolig mange kreative ideer i hodet om dagen og har lyst til å gjøre alt på en gang... Men så er det alt det andre også da *sukk*

Nå er ihvertfall stua stylet, men mangler et par småting før jeg kan si meg mer fornøyd. En bildelist over sofaen med tilhørende pyntestæsj og smijerns-lysholdere (noen som skjønte hva jeg mente nå?) skal på plass ved siden av speilet som henger over spisestuebordet.

Nå spinner tankene rundt rommet til den lille prinsessen.. Har sååå lyst til å bare begynne med det! Lurer på om jeg kanskje kan få ryddet unna endel imorgen?! Har også lyst til å prøve meg på symaskina. Sy liftgardiner til begge de to små håpefulle. Ble også ganske inspirert av det nye Foreldre & barn bladet. Herlighet så enkelt det egentlig er å gjøre et rom innbydende og koselig :)
Som sagt, mange tanker og mange ideer som skal sluses gjennom og prøves.. Gleder meg!!!

(også skulle jeg vel strengt tatt skrevet masse på en skoleoppgave ikveld, men ble sittende å glane i fantasifulle og kreative blogger)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar