søndag 5. september 2010

søndag...

og jeg har faktisk friiii imorgen! Glede!
Eller fri har jeg vel strengt tatt ikke, men jeg har egentlig skoledag. Men siden jeg har vært student et år for mye allerede (jada, er kjekt å bytte skole) så har jeg fritak for det faget klassen min skal ha imorgen og dermed en hel dag hjemme :) Den skal da brukes flittig til skolearbeid. Jeg skal nemlig transkribere en samtale mellom noen barn. Har vært flink å gjøre lydopptak (håper jeg) og nå skal det høres på om igjen og om igjen og skrives ned. Kan ikke si jeg akkurat synes dette er moro, men må gjøres lell. 

Idag har vi tilbrakt dagen ute i godt lag. Bursdagsfeiring borti gata her med en haug med 4 åringer (og noen mammar). Snupp kosa seg masse og ville ikke hjem, men var nok lurt å komme seg hjem likevel for hun sovnet på sofaen ca 5 minutter etter at vi var innenfor døra :) hehe..

Kanskje ikke så rart snupp var sliten for hun hadde sovet over hos tante. Og tante hadde besøk av 3 andre jenter i nogenlunde samme alder. Og alle sov over.. Ble nok en sen kveld med mye fjas og moro og en sen morgen med slitne barn. Hjelper ikke da med barnebursdag ute hele dagen da :)

Det var helgen kort oppsummert... Nå er det tv og sofa kjenner jeg. Er sliten i hodet og kropp.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar