søndag 19. september 2010

Helgen er snart over...

Jeg synes at dager, uker og måneder flyr fortere enn jeg klarer å henge med for tiden. Den evinnelige klisjeen om "hvor blir tiden av" har rammet meg for alvor. Ja, hvor blir tiden av?
Jeg er trøtt, jeg er sliten, jeg har tusen millioner ting som skal gjøres, burde gjøres og må gjøres. Jeg klarer ikke prioritere noe riktig er dermed er det kaos oppi mitt lille hodet om dagen..

En ting som er viktig er innleveringer på skolen, der har jeg som mål å komme meg opp en karakter og dermed må jeg sette av tid til skolearbeid i hverdagen. Da er jeg nødt til å nedprioritere noe annet. Og det er trening. Men nå vil jeg ikke nedprioritere det heller. Jeg må vel finne tid til å få en balanse i denne hverdagen min?

Uka som kommer:
Mandag: Møte på jobben, møte på skolen og foreldremøte i barnehagen.
Tirsdag: Ingen planer foreløpig. Men bør få skvist inn litt lesetid og trening?
Onsdag: Turn med størstejenta og foreldremøte i min egen barnehage.
Torsdag: Ukens vaskedag.
Fredag: Lese og trene?
Får jeg klemt inn en liten treningsøkt på mandag også kan jeg jo bli riktig så sprek denne uka :)

Andre ting som skal ordnes:
- Politiattest pga praksis(mandag)

Ha en flott uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar