torsdag 2. september 2010

sitter på min splitter nye pc :)

Endelig kan jeg sitte å jobbe helt uforstyrret under trappa, og på en splitter ny pc også :) Og alt er vel min fortjeneste også. Jeg har vært på ikea og kjøpt møbler som seg og hør og bør til en arbeidsplass. dvs en pult og en hylle. Også var jeg ens alene ute og kjøpte ny pc, noe kanskje mannen ikke vært superbegeistret for. At jeg gjorde alene altså. Kan jo nevne at han var på telefonen et par ganger under min shopping raid :) hihi..

Skolen er igang, jeg begynner snart å jobbe 70% og har nok å henge fingrene i, om ikke bare å henge med. Merker det kommer til å bli en travel høst med mye innhold. Også håper jeg selvfølgelig at vi klarer å roe ned, gjøre ferdig noen prosjekter samt kose oss sammen :)
Er mange ting som står igjen her og der, men ikke mer enn at vi kan klare å ferdigstille det meste nå før jul (håper jeg).
Håper på mange solskinnsdager sånn at vi skal rekke å male ferdig rekkverk, beise terrassen foran inngangsdør og male boden.

I heimen nå er snupp blitt syk stakars liten. Mulig det er en snikende ørebetennelse, men har ikke vært hos legen foreløpig. Om hun kan klare å ri av stormen uten penicilin hadde vært det beste, men må vi så må vi.. Hun var syk mandag og tirsdag, i barnehagen onsdag og syk igjen torsdag. Fikk ihvertfall med seg oppstarten på turning da, selvom hun var supersliten.

Nå er jeg sliten etter en natt uten altfor mange timer søvn, så blir vel en liten tur på sofaen foran tv'n og rett i seng etterpå. Gleder meg til helg og slappe av litt - kanskje jeg kan skaffe meg barnevakt også? Er vel ikke så sannsynlig det siden snupp er syk... Mannen jobber forresten helg (igjen) og jeg er derfor gressenke enda en helg- Kjenner det godt på kroppen nå, at man ikke får hvilt ut, men sånn er det bare når mannen jobber skift...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar