mandag 1. august 2011

Juli er blitt august...

Sommerværet holder stand enda kalenderen viser august, en måned som kan vise seg fra sin beste eller værste side når det gjelder været!

Idag startet en ny arbeidsuke med nye muligheter. En uke med enda flere barn tilbake fra ferie og tilvenning av nye barn. En spennende tid i møte nå fremover med nye barn på avdelingen og nye voksne :) Gleder meg til å være sammen med barnegruppa i sin helhet og lære de å kjenne..
Skolen starter ikke før 22. august, så jeg er enda litt i feriemodus og jobber 100% frem til det, deretter skal jeg jobbe 60%. Skole hver mandag og tirsdag og jobbe ons-fre.

Nå som høsten ikke er langt unna har jeg shoppet litt på nett:



Dolce gusto melody :)
Den lager kaffe, iste og kakao av kapsler og jeg gleder meg til å lage meg min første kakao med krem på denne maskinen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar