fredag 5. august 2011

Det er fredag!

Det er endelig helg!!!!!!!!!

Etter en solfylt uke på jobb er det nå kommet til fredag med regn.. Selvfølgelig er det meldt regn hele helgen slik at man ikke kan nyte de dagene man har fri! eg har mange planer jeg om det bare kan se å slutte og regne snart!

Jeg venter fortsatt på min Dolce gusto maskin, men det er jo ikke så rart. For når jeg sjekket orderen etter et par dager så var den jammen meg avbrutt. Sendte en mail og fikk beskjed om at det hadde skjedd noe gæli med payex. Herlig! Fikk tilbud om å bestille den på nytt med en rabattkode, men da til 200 kr mer. Drit og dra! Jeg fant den billigere et annet sted jeg tenk!

Nå sitter barna i kjellerstua og ser på Sabeltann. Mor har laget kino stemning med film, ostepop og popcorn til barnas store glede! Det er så deilig med et stille minutt for meg selv mens barna slapper av og koser seg!

I helgen er som sagt planene mange, men mange av planene er avhengige av solskinn!
* male og beise ute
* vaske og støvsuge bilen
* Kappe ned tuja

Om det fortsetter å regne blir det nok heller film og besøk tenker jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar