søndag 28. august 2011

Den o store bursdagsdagen!!!

Idag var vi invitert i hele 2 bursdager med bare en times mellomrom! *phu* ble sliten bare av tanken på fartingen mellom de to jeg...
Gaver ble innkjøpt og dagen idag startet med frokost og pynting av to søte små :) Mamman fikk også streng beskjed om å pynte seg, så jeg tok på meg kjole jeg også - som seg hør og bør på en bursdag :) hehe (en smule overpyntet til barnebursdag, men pyttsann)
Første bursdag oppmøte en time før for litt lek og hjelp (som ikke trengtes), inntak av pølser, mer lek og litt kake. Deretter videre til bursdag nummer 2, oppmøte ca 1 time etter start. Akkurat i tide til kaker :) hehe..
Mer kaker og mer lek med andre venner *phu* mor er sliten!

Resultat: 2 meget slitne barn i seng i god tid og sovnet før 20!
Nuh sitter jeg å surfer skoleplaner og andre viktige ting før neste skoleuke (og andre litt unyttige ting...)




Disse støvlettene har snuppa fått seg og de finnes i min størrelse også, tror jammen meg jeg skal prøve de ut! Jeg ønsker meg støvletter til hverdags uten hel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar