lørdag 6. august 2011

En innholdsrik dag!

Besøket og prinsessen bestemte seg for å være våkne før fuglene på morgenen og poden likeså *gjeeeesp* Her i huset er vi ikke vant til å være oppe før kl 7, ihvertfall ikke a mor...
Etter slumring på sofa, frokost til barna, te kopp til mor, var det bare å brette opp armene - ute var det sol!

Her er dagens bragd: Tuja-helvete er vekk, borte vekk!!!! Eller det mangler å grave opp røttene da.. Men de tells ikke for jeg ser nemlig ingen tuja lenger - hurra!
Død over tuja hekken, det kommer aldri tilbake i denne hagen så lenge jeg bor her!
Styggdommen



Nå står det igjen et halvråttent gjerde som ga etter for for en fis. Det ryker fort det også ja! Og når man først er i siget dukker man ned i beisbøtta og jammen meg så har toppbord og deler av trapp fått seg et flott strøk med lys teak. Ble så fint atte! Må få ryddet unna litt søppel oppe på plattingen og skrubbet bort litt møkk, så er det klart for et strøk lys teak der også! Vakkert!

Imorgen er det hente henger, innom maxbo og sjekke etter levegg og deretter slenge alt av hageavfall på henger slik at det bare er å dra avgårde med det på mandag - hurra for hengerlappen! Etter hageavfall lass blir det søppellass. Da blir det fint her da tenker jeg! Hehe..
Planen er ihvertfall å få gjort unna mye på solskinnsdagene som kommer de neste ukene. Gleder meg til å se hvor fint det endelig blir i den lille hagen vår nå som jeg endelig har brettet opp armene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar