lørdag 8. januar 2011

Sykdom i huset igjen..

Nå er det lillebror sin tur til å være syk.
Måtte hente han i barnehagen igår og ta han med på jobb for å dekke den siste timen på mellomvakt. Gikk fint, men han var dritsliten. Begge barna sovnet på vei hjem fra barnehagen og begge sovnet nesten på sofaen etter kveldsmat...

Storesøster og jeg har vært ute og brukt julepengene hennes, hun er nå den stolte eier av et par rosa skøyter! Når vi kom hjem fra butikken var det rett på telefon til bestemamma for å avtale kakao og skøyter hos de :) De bor rett ved en skøytebane og bestemamma hadde lovet snuppa kakao når hun fikk kjøpt seg skøyter og kunne prøve de! Skal si det var ei stolt jente som for første gang i sitt liv stod på skøyter på torsdag!!! Og jaggu meg klarte hun seg meget bra også! Jeg hadde jo trodd det skulle bli knall og fall og lei etter 10 minutter jeg, men der tok jeg feil :) Herlig!

Idag har vi også fått prøvd ut skøytene og det er stor stas med disse skøytene altså! Hun har snakket fælt om å få begynne på skøyteskole, så får seg om ikke det er mulig :) Vet de har oppe i ishallen ved jobben min på lørdager..

Kjenner formen min ikke er helt bra heller... Hoster, slimete i halsen og nedkjørt.. Orker nesten ingenting om dagen og har mest lyst til å sove masse. Da passer det jo ekstra godt at mannen har daghelg denne helgen og jobber 08-20 både lørdag og søndag... blææh!

Sofakos og slappe av nå kjenner jeg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar