lørdag 29. januar 2011

Sliten, lei og lykkelig eier av en ellipsemaskin :)

I'm in loooove!!!



Kjøpt på Gsport for den nette sum av 2999,- Og da var den satt ned med 3000!!!! På nettsiden til gsport står det at den koster 5999... Megakupp :) hihi.
Jeg brukte over 2 (!!!!) timer på å montere denne forbanna saken og kjente jeg ble mer og mer irritert. Men jeg kom i mål og fikk trykket litt på den før det var natta :)
Idag har jeg testet ut litt mer og trent 30 minutter på et av de forhåndsprogramerte programmene. Og jeg liker denne maskina må jeg si :)
Nå er det bare å forberede seg på bikinisesongen 2011 :)

Ellers har den siste uken bydd på sliten, mer sliten og enda mer sliten kropp. Det er fortsatt MYE sykdom på jobb og ikke mye vikarer å oppdrive. Når det da er ferie oppå det hele har det toppet seg max. Igår fikk jeg tilogmed ikke dratt på kurs fordi det var få folk på jobb. Og jeg har jobbet ekstra denne uka for å dekke opp vakter og for å være nok folk på jobb. Sånt blir man både psykisk og fysisk sliten av dessverre. Neste uke bare må bli bedre :)

Nå er det sofakos med potetgull, sjokolade og brus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar