fredag 14. januar 2011

Syk enda...

Nå var det min tur til å være skikkelig dårlig! Og da mener jeg skikkelig dårlig også! Hjemme fra skolen på tirsdag for jeg holdt på å gå i bakken når jeg stod opp (og hadde et snev av feber i tillegg), var nok best å holde senga da ja. Onsdag var ikke noe bedre og fortsatt småfeber og hoste.. Æsj..
Torsdag var jeg innom øyelegen med mini (kontroll) på morgenen og etter å ha levert i barnehagen spiste jeg litt, litt svimmel og kvalm.. Skulle bare hvile øynene bittelitt sånn i 11 tiden og bråvåknet kl 13.45!!! Kjente jeg var en smule redusert og satt ut. Brukte en evighet på å bare komme meg tilbake til virkeligheten!
Kan jo si de siste dagene har vært både fysisk og psykisk krevende og kroppen er nedbrutt. Skal bli godt å slappe av i helgen og komme meg i form igjen...

Heldigvis er resten av familien i tipp topp form og da kan a mor få lov til å være litt syk og sliten..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar