søndag 2. januar 2011

Den første søndagen i dette året!

En skikkelig kosedag her i heimen!
Vi har vært ute en tur i det fine været, vi har lekt masse inne og vi har vært i middag hos svigers! Var to meget trøtte barn som la seg og sovnet på et blunk idag :)

Imorgen venter hverdagen med jobb, barnehage og skole! Kan ikke si jeg akkurat gleder meg til å komme tilbake til jobb, men ungene trenger en tur i barnehagen nå... Har blitt mange kosedager hjemme :) hihi..

Nå sitter jeg å surfer etter en ellipsemaskin/crosstrainer som jeg kan drasse inn i dette huset! Jeg vil ha bort minst 5 kilo til og når jeg aldri har tid til treningssenter må jeg skaffe meg nødvendige hjelpemidler å ha hjemme! Derfor en crosstrainer (i tillegg til alle videoene mine), nå er det nytt år med mange nye muligheter!!!

Neste uke bringer mange ting kjenner jeg og en uke hvor mannen jobber ekstra masse.... Imorgen planleggingsdag i min egen barnehage, legetime tirsdag og fri fra skolen for det var jo ingen undervisning.. Ellers blir det å få malt ferdig vegger og tak samt legge gulv på prinsesserommet! Kanskje det er innflytningsklart neste helg? Det er jo lov å håpe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar