lørdag 15. januar 2011

Helg og endelig på bedringens vei!

Hurra! Endelig er formen på vei opp igjen og jeg kan endelig gjøre noe mer enn å ligge på sofaen å være syk! Hater å være syk og nå synes jeg det har vært ekstra ille..

Endelig skjer det også mer på prinsesserommet også! Nå er det begynt å legge gulv der inne og døra er revet ut. All maling er ferdig på vegg og tak. Nå mangler en ny dør, utforinger rundt vinudet og lister. Deretter møblering! Gleder meg masse til å skru sammen møbler og møblere der inne så den lille prinsessen endelig kan flytte inn!!

Har mange tanker i hodet om dagen og det er vanskelig å finne ord for hvordan man kan beskrive det. Enkelte ganger må man ta et valg, men om dette valget er riktig eller ei handler om følelsen man får før, under og etter. Jeg har tatt et valg, jeg tror det var rett for meg denne gangen, men tror ikke jeg velger den samme utveien en annen gang... Den fysiske og psykiske påkjenningen synes jeg ble stor samtidig som man skal holde "maska" og være mamma. . Livet handler om valg enten gode eller dårlige valg. Det er bare sånn det er og livet går videre enten du velger det ene eller det andre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar