søndag 30. oktober 2011

Seminar med jobben!

Harvaldri vært på seminar med jobben før og var spent på hva dette kom det å innebære :) kan jo også nevnes at jeg jobbet intenst med et fremlegg til denne seminaren i dagene før, og kjente jeg egentlig kanskje gruet meg litt...

Torsdag var avreise kl 8, med 3 jenter til i bilen og GPS med veibeskrivelse var det lagt opp til en behagelig reise. Og vips 45 minutter senere var vi inne på konferanserommet og klare til å begynne (45 min før vi skulle).
Mitt fremlegg først med et blikk på voksenrollen og ikke minst sang og trommer :) kjempefornøyd med hvordan det gikk jeg!
En kraftig lunsjbuffe og deretter en litt lettere økt med praktisk arbeid og innsjekking på rommet.
Enkeltrom med grei standard. Litt fiksing av sminke og bytte av klær, et. Glass vin og vips var man klar for en liten fest og middag!

Helt om dagen og helt om natten var det noen som sa, og jammen meg ble det en festlig natt også, som ikke ble avsluttet før kl 2. Masse dansing, sang og drinker! Ble spandert drikke på av wurth-mannen.. Hehe.. Sår på foten fikk jeg ogå etter å ha tryna på dansegulvet...

Sliten i kroppen og tung i hodet ble det opp kl 8 for frokost før mer arbeid i grupper. Litt tyngre denne dagen.. Heldigvis varte den bare til 13 og fra 13-14 var det lunsj og avreise.

Sitter igjen med gode minner og gjør det gjerne igjen! Må bare finne en lur måte å spare penger til neste års seminar :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar