tirsdag 4. oktober 2011

Hjemmedag med eksamensskriving

Idag har jeg hatt hjemmedag som skulle brukes til eksamensskriving og lesing. Jeg har tilogmed latt vær å se på alt rotet her hjemme!!! Jeg har nå skrevet endel, men det mangler enda endel også.. Må ha på plass endel refleksjoner men det får jeg ikke skrevet så mye mer på før imorgen tror jeg..

Ellers har jeg trent litt idag også! 30 min på ellipsemaskina. Fant ut at jogging ikke var tingen idag på grunn av nakken. Kjenner at den har blitt bittelitt værre igjen nå på ettermiddagen, så jeg har nok anstrengt nakke/skulder for mye tror jeg..
Har vel begynt på en ny og bedre hverdag tror jeg... Målet mitt er å få bort sommerflesket før jul og da er det bare å løfte rumpa opp av sofaen. Kjenner at jeg er bedre psykisk allerede etter 2 dager, så det lover godt!

Tilbake til eksamensskriving...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar