lørdag 8. oktober 2011

Endelig helg!

Etter noen slitsomme dager og ikke minst netter begynner endelig nakke og skulder å samarbeide igjen! Den værste smerten har sluppet taket og jeg har sovet godt de siste nettene. Det hjalp nok å hive innpå med både ibux og voltaren. Har nok vært en blanding av muskelknuter og mulig betennelse etter en anstrengelse. Har holdt meg i ro de siste dagene for å se om det hjelper, og det virker sånn. Imorgen derimot, da skal jeg trene masse igjen!! Har jo mange dager å ta igjen for kjenner jeg!

Helgen går nok unna i en fei med bursdagsfeiring for en gutt i barnehagen på formiddagen imorgen og trening og lesing for min del. Mannen jobber nattevakter hele helgen, så vi får vel bare et par timer med han per dag ellers jobber og sover han resten. Slik går no dagan :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar