torsdag 20. oktober 2011

4 av 4 mulige!

Denne uken har det handlet om meg og om trening!
Så denne uka har jeg vært 3 økter a 45 minutter på ellipsemaskina og igår avvekslet jeg med litt yoga. Det vil si at jeg har trent i snitt 45 minutter hver eneste dag denne uka!! Kan si jeg er litt stolt av meg selv akkurat nå :)
Planen er å få enda en økt eller kanskje to denne uka, men reiser på hytta i helgen så da regner jeg med at det kanskje blir en joggetur eller gåtur. Greit med litt annet enn bare ellipsemaskina også. Treningstøyet blir i alle fall med på tur!

Treningen har også vært en god avkobling mellom en stressende jobb og mye skolearbeid.
På jobben er det endel sykdom og ferie oppå det igjen, da blir det ganske stor belastning på de som er igjen.. I tillegg er det noen rutiner som har sviktet, så derfor var jeg nær eksplosjon igår.. En sak til møte på mandag ihvertfall!

Gleder meg til helgekos med familien min!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar