søndag 4. september 2011

Søndag, kjedelig og regntung søndag..

Tvert imot kjedelig selvom det regner da :) hehe..

Jeg fikk et idiotisk påfunn av en joggetur FØR frokost....
Regnvær ute og jammen meg kom jeg meg rundt hele den 5 kilometer lange runden min... Ble ingen bestenotering denne gangen, men jeg fikk trimmet da ihvertfall! Kan være stolt av 3 joggeturer denne uka!
Etter joggeturen ble det en god dusj og et etterlengted påfyll av energi :)
Resten av dagen har vi brukt på forberedelse til bursdagsfeiring borti gata og i bursdag borti gata! Koselig selskap for både stor og liten!

Nå pisker regnværet mot ruten, stua er høstpyntet i bruntoner og jeg tror jammen meg det blir en tekopp og ei pensumbok før natten kommer sigende. Imorgen begynner ei ny uke med skoledager og jobbedager..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar