mandag 12. september 2011

Regnvær og tente lys :)

Ute pisker regnet mot vinduet og inne er det god stemning med tente lys i hele stua. Jeg liker høsten når jeg kan sitte inne å nyte den på denne måten!

I helgen har vi faktisk hatt barnefri og reist på hyttetur med gode venner. Var helt greit, men med en form som ikke har vært så bra den siste uken og med reiselyst på bånn var det ikke det beste utgangspunktet. Fikk nå litt tid for oss selv og sammen med godt selskap da :) Barna har storkost seg hos svigers i helgen med speidingens dag på Åmodtdammen, masse lek og oppmerksomhet, det varmer et mammahjerte!!

Idag har jeg endelig fått jogget litt igjen, men turen ble en smule misslykket! Runden min bak Dynea lå under vann og dermed måtte jeg gå ca 1,5 km i skrått terreng og ikke minst vasse med vann til knærne de siste meterne opp på flomvollen igjen! Supert!!! Ble litt irritert på dette og dermed ble det en litt lengre tur enn det jeg hadde planlagt og havnet på hele 5,5 km! Dårlig tid, men bra lengde! Nå får jeg jobbe med alternative ruter mens det er høy vannstand i Nitelva! For jogge det skal jeg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar