fredag 16. september 2011

En hektisk uke med sykdom i hus

Og denne gangen er det jeg som har vært syk. Forkjølet, hoster, svetter og greier. Har holdt meg hjemme fra jobben og fått tilbake tillegg energi, noe jeg egentlig ikke har hatt på noen uker tror jeg...

Akkurat nå sitter jeg nede i den flotte kjellerstua vår og nyter stillheten. Jeg er bare så utrolig fornøyd med hele kjelleretasjen etter total oppussingen vi har gjort her nede!det er blitt flott og idag har jeg ryddet enda litt til og handlet et par småting jeg tror gjorde den siste finishen i denne omgangen... Den aller siste er at jeg mangler et par enkle puffer til ekstra sitteplasser, så er det helt topp!

Ellers har det dukket opp et hus i nabolaget som er av stor interesse! Det har det meste vi ser etter: noe oppusset de senere år, dobbel garasje, hage og ikke minst i nabolaget her vi bor! Får bare håpe det går vår vei om banken spiller på lag med oss..

Også har jeg fått med en slik iPad, hurra! Morsomme greier både for mor, far og barna. Her går det i angry birds på storskjerm, YouTube filmer og musikk, de er så søte der de sitter å drar fingeren over skjermen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar