onsdag 7. september 2011

Endelig frisk igjen!

Lurer på om søndagens joggetur satte en liten støkker i kroppen min for på mandag hadde jeg feber og kvalme. Når jeg sa til gubben at jeg var kvalm fikk jeg bare et blikk og svarte: nei, jeg er ikke gravid! hehe.. Man trenger ikke være gravid selvom man er kvalm vet du kjære :)

Trosset feber og kvalme for å dra på ped møte på jobben og forming på skolen. Fikk i meg litt mat underveis så kvalmen var i sjakk, men feberen ble bare værre. Fikk hentet barn i barnehagen og hjem på sofaen. Takk til Nrk3 som sender barnevennlige programmer hele ettermiddagen!
Fikk i meg paracet, laget litt mat og stekt noen vafler som trøst før barna ble lagt og jeg slang meg i sofaen!
Igår var feberen borte, men kroppen er ikke bra. Fikk slappet av masse og skrevet litt skoleoppgaver før trollene måtte hentes. Eneste jeg ikke fikk gjort er jogging - noe som er utrolig surt! Jeg vil jogge, jeg vil trene, jeg vil gå mer ned i vekt og inn i cm!!!!

Idag har jeg vært på jobb på trass, noe som var lurt. Min ene kollega er sykemeldt, min andre kollega gikk hjem etter lunsj og der satt jeg med en uerfaren vikar. Snakk om å være sliten etter en dag på jobb, gleder meg til imorgen når vi skal være 3 på jobb igjen for på fredag er vi bare 2...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar