fredag 3. juni 2011

Nytt kjøkken?







Her om dagen skulle gubben kjøle ned en kjele med Øl han brygget og dermed ble hele kjøkkengulvet kliss vått... Opp med sokkellister og ut med ting fra benkeskapet, og det var jammen meg ikke et delikat syn og ei heller en god jobb som vi så gitt.. Det viste seg at rørene fra vasken og ned i slukrører ikke var satt ordentlig sammen, bare lagt oppå hverandre og når det ble litt trykk så sprutet jo vannet ut av røret, ergo vann overalt!
Ved litt nærmere øyesyn la vi merke til at kjøkkenskapet under vasken er muggent/rottent og det er derfor meget nødvendig å bytte det ut. Mine tanker går derfor mot et mer ordentlig kjøkken som ser mer innbydende ut og som er mer funksjonelt (se bilder over).
For den nette sum av ca 10000 kan vi fornye kjøkkenet vårt (og da kan vi gjenbruke noe av de gamle skrogene og frontene, eller bytte alle fronter)

Da gjenstår det bare om mannen er enig med meg om denne saken da :)
Har nettopp sjenket et glass vin og burde strengt tatt lest om pedagogisk grunnsyn og didatikk, men jeg finner ikke motivasjonen akkurat nå kjenner jeg. Får bla litt i ei bok og nippe til vinen så kanskje jeg blir litt klokere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar