onsdag 8. juni 2011

Endelig sommerferie!!!!!

Eksamen igår gikk sånn passe greit og jeg er fornøyd med resultatet ettersom jeg ikke klarte å svare helt på det ene spørsmålet jeg ble stilt... Fikk en C :) Det skal være et ok resultat det!

Idag var første dagen på jobb etter nesten en helt uke "fri", og jammen er det rart å komme tilbake på jobben igjen når man har hatt mange dager fri. Dagene går unna der enda jeg ikke er der :) hehe...
Ble ikke mange timene på meg på jobben idag, måtte dra hjem og avløse mannen hjemme. Mini holder på å få jekslel eller jeksler (får ikke lov å titte) og hadde hverken fått i seg vått eller tørt hele dagen... Igår spiste han nesten heller ikke... Når jeg kom hjem hadde han fått i seg litt smoothie med paracet og var veldig klar for både mat og leking!
Han har drukket masse etter det og fått i seg noe mat, men ikke så mye... Håper dagen imorgen blir bedre :)

Snuppa har blitt hentet i barnehagen av mormor idag og de hadde kost seg med maling, leking og kos. Snupp hadde malt rosa sommerfugler med glitter og viste stolt frem når jeg kom for å hente :) Og mormor fikk streng beskjed om å komme i barnehagen og hente flere ganger!

Imorgen er det sommerfest i barnehagen til barna med underholdning, kaker og kaffe. Håper bare været er ok, så kan man kanskje være ute. Det er ofte lettere enn å stue så mange inn på en base (selvom de er store). Jeg har bakt en gulrotkake idag, men den ble så lav... Baker enda en til imorgen og slenger de oppå hverandre med ostekrem i mellom, da blir det nok ok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar