lørdag 28. mai 2011

Sliten og lei...

Er mye om dagen med lesing og eksamensforberedelser. Jeg er drittlei av å måtte lese for å kunne fortelle en sensor om noe.. Hvorfor skal man måles i ca 20 minutter på et pensum som tilsvarer ei hel bokhylle? Er det rettferdig??? Jeg kommer ingen vei med sutring, så det leses mye om dagen... *sukk* Gleder meg til ferie jeg!

Noen lyspunkt finnes likevel! Jeg fikk 100% stilling som fagarbeider ved barnehagen etter at arbeidstreningsdama ikke dukket opp og enda ei intersøker ble tatt inn i en annen barnehage. Snakk om flaks! Tiltrer min nye stilling 01.08.2011! Herlig å tenke på at jeg nå endelig er ferdig med å se meg om etter jobber hver eneste vår! Deilig!!!!!!!!

Tilbake til bøkene!

1 kommentar:

  1. Gratulere så masse :)
    Hadde trua jeg ;)
    Hils alle fra meg da :)
    Og lykke til med eksamen :)

    SvarSlett