mandag 9. mai 2011

Praksisen overstått og bestått..

Da er det bare oppgaveskriving og fremføringen igjen :) Deilig skal det bli å bære ferdig med denne gruppeoppgaven! Denne uka må jeg dessuten fokusere på pedagogikken, det nærmer seg faretruende eksamen i det også..

Den siste uka har vært begivenhetsrik må jeg si... Jeg har fått meg fast jobb *hurra* der jeg jobber idag i et vikariat. Foreløpig er det snakk om 50%, men stillingen kan fort gjøres om til 100% om jeg er heldig. Om det ikke er tilfelle er det flere på jobben som har søkt om 20% perm og de er det jeg som står først i køen på :)
Jeg har jogget masse og idag klarte jeg HELE runden uten å stoppe!!!!!!!!!!! Har prøvd å google hvor lang ruta er og kommet frem til at den er ca 4,5 km. Og jeg har jogget hele!!! Og jeg bruker ca 30 minutter på det :) Formen er oppadstigende! *stolt*

Fikk også en kjip nyhet idag.... Strøk faktisk på matteeksamen! Helt utrolig.. Men jeg må ha skrevet meg bort og mangler den røde tråden. Har sendt begrunnelse for karakteren-skjema til HiO idag, så håper jeg får noe fornuftig svar. Har også meldt meg opp til ny/utsatt eksamen og det ser ut som jeg kan levere den i august. Da blir det matte jobbing i sommer...

Siden dagen ble som den ble dro a mor ut å shoppet trampoline til barna :) Til ungenes store glede ble den montert og behørlig prøvd før leggetid! Moro for unga :) Etter legging jogget jeg ut resten av frustrasjonene og det hjelper også med gode kommentarer og en hjelpende hånd fra gode medstudenter! *takk*

Nå må jeg dusje av meg litt svette før jeg legger meg. Er veiledning på HiO imorgen og jobb igjen på onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar