søndag 15. mai 2011

Fest og barnefri i helgen!

På lørdag var det tid for litt alenetid for a mor :)
Avleverte barn hos barnevakt og dro på shopping! Herlig å bare tenke på seg selv og gjøre akkurat det jeg har lyst til. Det er sjeldent for mitt vedkommende, men det er jo sånn det er å være mamma og kone..
Fant meg kjole til 17. mai, en olabukse, en singlet, en ny bh og en hettejakke. Deretter bar det hjem for en rask dusj og skifte klær før jeg tok bussen til Fetsund :)
Der ventet grillmat, øl og gode venner. Og jammen meg ble det en drink eller to også! Moro med hagefest selvom det godt kunne latt vær å regne.. hehe..

Praksisrapporten er nå skrevet ferdig og en stor takk til Vivi som fikset den så den ble så bra! Nå er det bare å lage en super powerpoint med et godt innhold, så er vi ferdige med den også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar