fredag 3. februar 2012

Sitter på jobben...

Ute er det minus 13 grade, strålendes solskinn og det er lite folk på jobb.. Jaja, sånn kan det gå.. Må jo ikke miste motet av den grunn?
Etter jobb skal jeg trene og på middag med mamma og pappa. Mamma drar til Lanzarote på mandag og blir borte i 4 uker (helsereise), og da må jo hun se de søte små før hun drar :)

Denne uka (og de andre) har gått med til lesing av pensum til RLE eksamen som er på tirsdag, jeg har skrevet ferdig og levert musikk arbeidskrav og jeg har fått trent en hel masse!
Forrige helg sendte jeg mann og barn på hyttetur slik at mor fikk lesero hjemme! Det er det beste jeg har gjort på lenge! Tror ikke jeg har hatt en helg alene hjemme, bare jeg, på i hvertfall 6 år! Fikk lest masse. Laget noe lavkarbo snack som meldt meg inn på treningssenteret som ligger ved jobben!

Formen er stigende med en rekord på 6,45 km på 51 minutter (de 5 siste minuttene var nedkjølingsprogram) på tredemølle. Målet innen sommeren er å klare 1 mil, så får tidene komme siden... Planen er å trene 3 ganger i uka, om det er på treningssenter eller hjemme spiller ingen rolle bare det blir det ganger.

Når det gjelder hus og tomt er det straks igang! Mannen er på møte nå mens jeg skriver, så regner med å få en kort oppdatering etter det møte. Det er graveren han er i møte med forresten, han skal nemlig starte på mandag!!
Huset kommende lastebil i uke 11 og takstoler kommer i uke 13. De hos boligpartner har vært imponerte over at vi har overholdt alle tidsfrister med klar margin og vi jobber hardt for at vi skal klare å knappe innpå et par uker på innflyttningen..

Back to Work :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar