onsdag 22. februar 2012

Mine dager

Mine dager består i å spise, sove, lese, trene og jobbe samt samvær med familien. Jeg er sliten psykisk og humøret er en berg og dalbane. Overskuddet til å finne på ting er svakt og hver dag handler om å komme seg gjennom sånn at man snart har en fridag. Jeg håper dette er fordi det har vært altfor mye i det siste med eksamensmas, husbygging og jobbing. Jeg trenger å roe meg ned litt, tenke på noe annet det er da det er deilig å dra for å trene.

Jeg trener fast ca 3 ganger i uka, hovedsakelig på tredemølle. Jeg har funnet ut hvor langt jeg kan strekke meg på fart og tid. Og jammen meg har jeg klart å løpe 1 mil i strekk på 65 minutter. Varierer mellom lange og kortere økter og styrketrening etterpå. Foreløpig har jeg ikke hatt så mye tid til annet en 1 time trening, men har en tanke om å variere mer på treningen enn bare jogge/løpe og styrke.. Må bare sette meg inn i hva treningssenteret tilbyr.

På skolen er vi nå midt i eksamensmaset, en eksamen er unnagjort, en er snart ferdig (praktisk gruppeeksamen i forming) og enda en praktisk eksamen i slutten sv mars. Kjenner på kroppen at det er heftig å kombinere lesing og familie og ikke minst alt som gjøres på jobben.. Men det går nå på et vis..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar