fredag 24. februar 2012

Endelig helg!

Endelig kom fredagen! Med tidligvakt idag var det bare å drasse kroppen ut av senga når klokken nærmet seg 6 (noe som egentlig er bittelitt seint), smøre mat og få opp barna, levere i barnehagen og komme seg på jobb. Og alt dett før 7.30...
Litt bedre humør når der er fredagskos på pause og litt lengre pauser (45 min)! Og enda litt mer når sola skinner og det er 10+ i solveggen! Kan ikke si det er vondt å jobbe i barnehage da!!!

Rett etter jobb dro jeg for å trene. Hadde tenkt å få opp pulsen og farta skikkelig slik at det ble en ordentlig intensiv økt, men det slapp jeg for når jeg jogget på høy puls ble jeg skikkelig kvalm. Måtte gå litt før jeg jogget rolig den siste biten.. I får vel ta en ekstra økt iløpet av helgen tenker jeg :)

Her hjemme har jeg nå begynt med rydding og pakking! Har fått tatt litt under trappa og begynt i boden og på vaskerommet. Har lagt ut endel tilsalgs for å få unna litt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar