lørdag 21. januar 2012

Her går det unna!

Byggesøknaden kom i retur godkjent torsdag, nøyaktig 14 dager etter at den ble levert på kontoret til byggesaksavdelingen i kommunen! Imponerende saksbehandling må jeg si!
Siden vi har hørt svært lite fra banken angående byggelånet, har vi mast litt ofor ånforsikre oss om at alt er ok. Det var det ikke.. Den kjipe saks Eva sleden i DnB kan du jammen meg få gratis av meg. For nåmmanglet både det ene og det ndre av dokumentasjon.. Og når han fikk det han ville ha var det ikke bra nok... Gikk nemlig ikke an ånbygge å billig (om budsjettet vårt). Nå skal vi ta rotta på denne karen med ei tjukk bunke papirer på mandag. Han har å sette de byggelånspengene disponibelt i løpet av den kommende uka. Jeg har nemlig planer om å starte oppmåling og graving fra mandag 30. Januar!

Foreløpig ligger vi 14 dager før tidsskjema, men får se om det ryker på grunn av dette nå da. Skal i alle all på et møte med boligpartner på tirsdag for å bestille huset og få byggetegninger innvendig. Da skal alt bestemmes, fra farger på tak og takrenner til hvor dassen skal stå.

I all denne frustrasjonen har jeg funnet litt avkobling ved å trene, masse! Har trent mellom 30 og 75 minutter hver eneste dag og bare igår og idag har jeg trent 25 min styrke og 40-50 min på ellipsemaskina! Kjenner forbedring kroppen nesten fra dag til dag og jeg hr allerede gått ned 1 kilo fra mandag til fredag! Har også investert i en ny treningsbukse - den får foreløpig litt av kreditten for motivasjonen! En skikkelig treningstights. Gleder meg til å teste den til joggeturene fremover...

Denne helgen jobber mannen nattevakter, så det betyr at jeg praktisk talt er alene med barna hele helgen. I dag har vi vært på kino å sett Alvin og gjengen, vært på senteret og handlet med mamma og spist masse godis foran barnetv. Imorgen blir det i allefall snømåking, ellers lite planer..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar