lørdag 7. januar 2012

Mange planer - mange tanker

Sitter her og tenker, og det er mange tanker som farer gjennom hodet etter å ha mottatt et dødsbudskap. Ei som faktisk er like gammel som meg er borte - for alltid!
Jeg er takknemlig for at jeg har mitt liv og at livet mitt er fylt med akkurat det det er fylt med. Kunne sikkert gjort mer og gjort ting annerledes, men det er ingenting jeg virkelig angrer på - det er det viktigste!
Har lest bloggen igjen idag, tenkt flere tanker om hvordan kjennskap og relasjon vi hadde etter ungdomsskolen og må innrømme det har vært mer eller mindre minimalt. Det hr vært en og annen sammentreff her og der og selvfølgelig på reunion med ungdomsskolen - etter 10 år.
Selv om jeg ikke kjenner deg så godt, kjenner jeg deg og de rundt deg. Jeg kjenner jeg sliter med tanken om at du faktisk er borte og kan faktisk ikke tro det... Hvil i fred!

Snakket med sjefen min igår og jeg får "fri" til å gå i begravelsen, jeg tror ikke jeg hadde fått fred om jeg hadde latt være. Jeg trenger å være der..

phu, det skal ikke være lett....
Imorgen er planen å få ryddet bort jula og kanskje ryddet litt her og der før vi skal på middag med mamma og pappa. Så får vi hvor langt jeg kommer med ryddingen da.... Merker at motivasjonen liksom ikke er der..
Det kommer faktisk en megler iløpet av uka også! Han skal gi oss en verdivurdering og en salgspris, det er jeg litt spent på, men det er ganske mye som må på plass før vi i det hele tatt kan begynne salgsprosessen! Lister, rydding og andre småting..

Nei, nå er det natta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar