tirsdag 17. januar 2012

Sånn går nå dagene..

Her sniker dagene seg avgårde uten en lyd på bloggen...
Mine dager er fylt med trening, lesing, skolearbeid, husarbeid og familie i tilfeldig rekkefølge. Jeg har siden fredag før nyttårsaften trent så mye som overhode mulig og kommet inn i en god flow! Har hatt 14 av 18 dager MED trening! Var til og med ute på årets første joggetur på søndag! Bar bakke, sol og sjøluft på hytta gjorde underverker på en lett forfallen joggeform. resultatet ble ok 4,6 km på 39 min. (er noen store bakker som ble forsert gående, så er ganske fornøyd med tiden da :) ) Målet med dette? Bedre form, noen kilo mindre og bedre selvtillit. En vinn-vinn situasjon. (også har jeg egentlig lyst til å prøve meg på Oslo maraton, enten 10 km eller halvmaraton i september, så da er det bare å legge seg i hardtrening)

På byggefronten er det intet nytt å melde. Byggesøknaden går sin gang forhåpentligvis, tomta er betalt og det er noe rot med papirene på noe av lånet (nedbetaling av gammelt lån i annen bank). Hurra for bruk av eksperter som skal hjelpe oss... Håper på å fikse opp i dette asap!

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar