onsdag 31. mars 2010

Påskeferie!!!

Hurra!!! Jeg har påskeferie!! Hehe.. Avspasserte dagen idag og begynte påskeferien min igår egentlig. Det er en herlig tanke at jeg faktisk ikke skal på jobb igjen før på tirsdag og da er det faktisk planleggingsdag! Også skal jeg jo jobbe 80% i april, så nå skal jeg endelig få ta mer del i ting føler jeg :) hehe..

Her hjemme rusler og går det :) Vi pusser opp sakte men sikkert og det kommer stadig fremover. Nå er det liksom ikke så mye mer synlige saker som gjenstår, men pirk. Gipsplatene i gangen oppe er oppe på veggene og nå mangler sparkling og legge på fiberstrie. Da gjenstår maling og lister.. Phu, det skal jammen meg bli godt å komme seg ned og bo i 2 etasjer! Jeg gleder meg :)
Har endel ting å gjøre før man kan flytte ned også da (utenom at vi mangler en trapp) jeg må faktisk vaske og rydde hele underetasjen slik at den blir beboelig! Den jobben tror jeg blir tung og laaang.. Det er mye rot, møkk og søppel der nede.
Skal se om jeg får tatt noen flere bilder og lagt ut her jeg :)

Så er enda en eksamen dumpet ned i innboksen min på Fronter. Naturfagsoppgave med innleveringsfrist 11 mai. Det er bare å brette opp armene og komme igang!

På lørdag blir det en tur på hytta og fredag skal vi spise kalkun hos svigers. Ellers lite planer for dene påsken og mannen jobber ikke hele påsken i år! Hurra! Han pleier da alltid jobbe påsken... hehe

Ønsker alle en riktig god påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar