torsdag 18. mars 2010

10 år med samme mann!

Ja, det har faktisk gått 10 år siden vi ble sammen! Årene har flydd (særlig etter at man fikk barn) og mange minner er lagret (gjennom bilder også). Han er verdens herligste og innimellom den største "pain in the as", men man skal jo elske hverandre i både gode og onde dager. Og det klarer vi :)

SÅ hipp hurra for oss idag :)
Dagen feires med at mannen er på whisky kurs og jeg har svettet meg gjennom husvasken, barnelegging og trening.

Ellers har uken gått fort med prosjektarbeid på skolen (med innlevering på tirsdag), bursdag hos bror og jobbing, jobbing og husvask. Phu, man blir jo sliten av dette gitt!
Fra neste måned skal jeg opp i stilling til 80% og deretter 100% fra mai og det gleder jeg meg til! Nå har pengene strømmet ut av kontoen nesten like fort som de har kommet inn og jeg vil shoppe!!!!! hihi...

Også har jeg begynt å trene enda mer! *flinkjente*. Kom over noen nye greier via et forum som kalles 30 days shred. Hun Jillian fra slankekrigen har laget en 20 min workout som inneholder 3 snivåer. Man trener på hvert nivå i 10 dager og mange har visst hatt gode resultater av denne typen trening.
Konklusjonen etter dag 3 på nivå 1: AU! Støl som fy og ikke godt å trene når man er støøøl... Har tenkt å bite tenna sammen og gjennomføre! Jeg SKAL ha bikini og føle meg vel når vi drar til Mallorca 22 mai!!!  ( de snakket om et resultat opp mot 10 kilo minus, men jeg regner med at dette kanskje gjelder de som har mye mer enn meg. Jeg håper på 2-3 kilo minus ihvertfall)
Skal i tillegg også være flink til å bruke Sats :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar