mandag 9. april 2012

Påsken 2012

Påsken er på hell med gode minner og lange kvelder :) ikke så mye fint vær å skryte av, men det har ikke gjort så mye forskjell! Jeg har jobbet mandag til onsdag og gubben jobbet tilogmed natt til fredag før vi dro på hytta en tur. Det er liksom en tradisjon det nå, jeg må på hytta i påsken!
Så fort vi kom frem kastet ungene seg ut av bilen og opp i skogen bak hytta, ingen påskehare å finne..
Lørdag derimot hadde påskeharen vært snill og lagt igjen svære egg til både liten og stor!! Til ungenes store fornøyelse!
Helgen gikk med til påskekos, litt tur, terrassebygging, rydding under hytta og restaurantbesøk fordi min kjære har rukket å fylle hele 30 år i påskeuken! Og siden alle har vært bortreist, får vi ta festen litt senere :)

Påsken har også blitt brukt til gode venner (takk for fest-crash når jeg var alene hjemme :)) og generelt ta vare på meg selv etter noen dager der jeg rett og slett ikke fungerte... Det har sin naturlige forklaring, men nå er det bare sånn det ble.
Trening har uteblitt på grunn av kroppen og nå i helgen har jeg endelig fått rørt litt på meg igjen! Jogget ca 5 km i skogen på hytta (telefonen min tok jo natta midt i runden... kjedelig for da fikk jeg jo ikke målt ordentlig) og på søndag ryddet jeg og pappa under hytta, det ble mange knebøy og mange løft! Idag har jeg kommet meg gjennom et styrkeprogram og et yogaprogram, tilsammen 1 time! Imorgen er det nok jogging igjen, men jeg tror det blir inne for værmeldingene for den neste uka er ikke bra!

Imorgen er det forresten første dag i praksis, jeg gleder meg IKKE! Jeg hater reiseveien og jeg ble absolutt ikke bra tatt imot. Så jeg kjenner jeg har lave forhåpninger til denne praksisen. Bare jeg får gjennomført det jeg skal og står, er jeg fornøyd!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar