søndag 29. april 2012

huhei hvor det går!!!

Her er et bilde tatt i det nydelige været idag! Skikkelig idyllisk!!

Her har helgen gått med til vasking og rydding og sjauing og enda mer vasking... Siden det går nå i en heidundranes fart på huset, så må vi bare sette igang med å få solgt leiligheten. På onsdag kommer det en boligstylist på besøk (er visst veldig lurt med en sånn sa megleren) og deretter er det enda mer rydding og vasking før det kommer en takstmann og tilslutt en fotograf. Phu, blir sliten bare av å tenke på det jeg!
Vel, helgen har jeg brukt flittig: 1 stk strøkent kjøkken (inkludert skrubbing av fuger - møkkajobb), et stk strøkent bad og 2 barnerom som sikkert ikke er strøkne mer enn 5 minutter imorgen, men er vasket da. Alle vinduer i 1 etasje er tatt og jeg har kjørt bort en haug med esker! Kjenner at det stresset jeg hadde før helgen nå har roet seg bittelitt!!

Denne uka har jeg også fått bestilt kjøkken og baderomsinnredning. Jeg har vært på ørten møter (både jobb, praksis og foreldremøte) og jeg har faktisk fått lest ørlite pensum og skrevet litt på praksisrapporten.. 
Nå sitter jeg her med en ørliten bryggende forkjølelse og er trøtt og sliten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar