mandag 28. november 2011

Ny uke med nye muligheter!

Nå som husdrømmen er så sterk har jeg allerede begynt å innrede det i hodet mitt.. Det er en av mine "svakheter". Jeg begynner alltid å tenke interiør og løsninger før jeg i det hele tatt bor der jeg ser. Sånn er det etter visninger og sånn er det nå når jeg har tegninger å titte på.
Vi har enda ikke fått noen konkrete svar angående finansiering, men ifølge konsulenten i eiendomsfinans ser det ut til at det kanskje går den rette veien! Tror at iløpet av denne uken så er alle svar gitt og vi er klokere og kanskje et steg videre mot en drøm? Hvem vet?! Spennende er det ihvertfall!

I forbindelse med denne husdrømmen har jeg tegnet et kjøkken til huset. Huset leveres med et Norema kjøkken som er superdyrt å supplere, derfor ønsker vi å trekke ut dette fra leveransen og heller legge pengene i et Ikea kjøkken. Og nå får jeg ikke til å legge det ved heller... Jaja, da får det bli en annen gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar