tirsdag 22. november 2011

Fra det ene møtet til det andre..

Idag har jeg virkelig fått kjenne hvordan det er å ha en haug med møter på en dag og enda er ikke møtedagen over!
Først kjøre barn i barnehagen for å rekke banken kl 10. Ble en smule klokere, men banken trengte enda mer informasjon ang byggingen og kostnader før de kan ta et standpunkt på om dette er ok. Så da var det å avtale møte med Boligpartner. Fikk komme kl 12. Fikk avklart endel kostnader samt hvilke poster som kunne spares inn på. Saksbehandler kommer med nytt kostnadsoverslag imorgen.

Vet ikke helt om jeg skal si et skritt frem eller et skritt tilbake?

Vel, som sagt er enda ikke dagen over, jeg har et personalmøte på jobben igjen før jeg kan ta kvelden. Og enda var det en drøss ting til jeg skulle vært gjennom! Phu, det er slitsomt med tanker om husbygging midt oppi et prosjektarbeid og arbeidskrav på skolen!

Disse buksene kom i posten her før helgen! Elsker de allerede!
Duty pants NOK 499, Sisters Point - NELLY.COM
Skinnbukser fra nelly.com

Får se å komme meg igang med oppgaveskrivingen før jeg må fyke avgårde for barnehagehenting og personalmøte!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar