lørdag 30. oktober 2010

Alenelørdag...

Stod opp, spiste frokost og kranglet en evighet med lillebror på grunn av en strømpebukse. Hvorfor må man skrike og være så vrang når en strømpebukse skal settes på? Jaja, fikk den nå på og dratt for å hente snuppelure.

Hele dagen har egentlig gått med til sure og slitne barn som egentlig har sovet alt for lite... Bare gråt, surving og klaging på alt og ingenting...Jeg begynte å telle timer til leggetid til slutt, litt sliten kan man si.... Er lov å bli en smule lei av å være mamma innimellom?!

Har fått bakt masse muffins og pyntet de idag, så da er vi klare for "knask eller knep" (om det kommer noen da? For her virker ikke ringeklokka heller) Ikke værst at jeg klarte å få det til heller...

Fant et fint bilde fra en bakedag for et par uker siden:


Bakte noe jeg kaller prinsesseboller. Søt gjærdeig som kjevles ut (som kanelboller) også har jeg vaniljekrem og rosiner på, ruller deigen og deler opp. Nam nam! Smaker herlig med en klatt melis på toppen.

Nå gleder jeg meg til førjulsbaking og kos her hjemme! Finne frem adventspynten, bake pepperkaker, rulle marsipan og kanskje få til et juleverksted?!
Må vel begynne med gaveinnkjøp snart også :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar