søndag 15. august 2010

Barnebursdag for prinsessen :)

Da var endelig barnebursdagen vel overstått.. Hadde egentlig gruet meg litt til den fordi jeg skulle ha den helt alene med en haug med 4 åringer... Men det gikk jo bare såå fint da :) Stor takk til de mamma'ene som var med og hjalp meg bittelitt, Love ya!

Storesnupp har hatt en kjempeflott dag med vennene sine, den siste kommentaren før legging var: hvorfor måtte vennene mine reise hjem så fort?. Tydelig at dette var helt topp :) Venner fra både barselgjeng og barnehage..

Her venter de utålmodig på gjestene som er rett rundt hjørnet.

Kaka var en stor suksess

og ikke minst var bading i vannsprederen en kjærkommen aktivitet i det varme vært. Ja, fordi jeg hadde jo bestilt pent vær sånn at vi kunne være ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar