søndag 18. juli 2010

Det er sommer, det er sol

det er ferie og det er søndag! 1 uke har allerede flydd avgårde og dagene kommer nok til å fly fortere enn jeg ønsker.

Her hjemme prøver vi å få gjort unna det som står igjen her og der. Broder'n har hjulpet meg litt med kjelleren nå som mannen har dratt på sin årlige mc-tur. Så nå har vi enda flere lister på veggen og en utforing på ytterdøra. Og jeg har fått malt nesten alt av lister på vegg og løse. Og jeg har tatt 3 strøk på utforingen.

Det er utrolig hvor mye man egentlig får gjort når man er alene og bare bestemmer seg for at nå skal jeg gjøre slik og sånn. Jeg har fått vasket og ryddet hjemmet (selvom det ikke ser sånn ut nå da), malt masse, støvsuget bilen, vært på stranden 2 dager og kost meg masse med de to søte små englene mine :) Herlige barn!!!

Resten av ferien er dedikert hjemme. Vi har planer om å få unna endel mer i kjelleren og jeg håper vi kan være ferdig innen ferien er over (altså 2 uker) og det kan da ikke være urealistisk det? Mangler bare lister og en utforing + maling. Også er det hagen som trenger mer jord og gressfrø. Har gravd masse, trimmet endel av tujaen og luket bort ugresset. Planen er å trimme bringebær buskene, få inn mer jord og så, og plante et plommetre. Det er alltid mye å finne på hjemme når man har et oppussingsprosjekt!

Herlig med ferie! Skål!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar