lørdag 8. mai 2010

Eksamen igjen...

Sitter her og virkelig hater naturfag eksamen vi har fått... Den skal leveres på tirsdag og jeg sliter skikkelig med noen av delene i oppgaven. Det er så mye som skal med og det å huske alt er ikke bare bare... Kjenner jeg gleder meg til at denne eksamen er innlevert og forhåpentligvis også godkjent...

Om bare 14 dager sitter jeg og min familie på Mallorca og koser oss med ferie! Gleder meg :) Men for et herk å få ordnet med pass til ungene!!!! Altså, selve passet er greit, men å få til bilder er en helt annen greie. De skal se rett fre, begge kinnene skal synes og munnen skal være lukket... Herlig når man har en apekatt av en 1 åring og en 3 åring som ikke vil... Men fikk det nå til og pass er bestilt, så da venter vi de i posten når som helst :)

Her hjemme koser vi oss masse ute når vi kan og når jeg endelig har fått jaget ungene inn stikker de jammen meg ut igjen så fort som mulig.. Herlige små rampetroll. Det er godt at de koser seg ute da ihvertfall! Og det hjelper også på når været idag er strålende sol og hele 19 grader ute! Det kvalifiserer til grillmat på terrassen!

Jepp, da får jeg returnere til word arket mitt og skrible ned litt til før kvelden svinner hen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar