lørdag 15. mai 2010

Delmål 1 er nådd :)

Er litt stolt av meg selv nå kjenner jeg :) Jeg har de siste 10 ukene loggført litt vekt og cm her og der på min kropp og har sakte men sikkert kommet meg ned til mitt første delmål , og ved hjelp av trening og litt endringer i kostholdet har jeg faktisk klart det!!!!!!!! HURRA!!!! Nå er neste mål å komme meg ned ca 2 kilo til og bli der samt stramme inn det som henger litt her og der.
Men jeg kan klappe meg selv på skulderen ettersom jeg det siste året har blitt kvitt 25 graviditetskiloer og 2 bonus kiloer oppå det igjen!

Eksamen er levert, men det er enda 2 igjen. En 31 mai og en 15 juni. Kan ikke si jeg gleder meg og jeg føler jeg er så altfor lite strukturert til å sette meg ned å lese. Og jeg begynner å få litt dårlig tid også.. Jaja, jeg kommer meg vel gjennom pensum på et vis :) hehe.. Blir en laaaang uke...

Neste lørdag drar vi til Mallorca vi :) Pass er fikset og fått, kofferter er kjøpt inn og nå mangler det å gå gjennom sommertøy og annet før vi kan legge det ned i kofforter og komme oss til varmere strøk :) Gleder meg til sol, strand og bading en uke nå ja :)

Kroppen min har hatt en liten kræsj her denne uka også og etter 3 dager hjemme har jeg endelig fått litt overskudd igjen. Fikk feber og var så sliten, så jeg var nødt til å ha en dag hjemme på onsdag. Kroppen hadde så godt av det og jeg følte meg sliten helt til fredag. Da kom endelig kreftene litt tilbake. Ikke greit å gå underbemannet i mange uker kjenner jeg..


1 kommentar:

  1. Så flink du har vært. Jeg jogga tre dager på halvannen uke og trodde jeg var i siget. Men det begynner å bli to måneder siden - og det er kanskje litt vel uregelmessig??

    Marie

    SvarSlett