lørdag 27. februar 2010

En ny helg er over oss..

Og jammen meg skjer det bare mer og mer her hjemme... Nå har gangen nede fått på alle panelplatene og gulvet er lagt (merbau skipsplank fra Pergo) og det ble så fint! Endelig er det blitt en helhet fra kjellerstua og ut i trappegangen :) I love it!
Planen de neste dagene er mange og gulvet oppe er det som er neste på tapetet. Hadde vi ikke kjøpt inn feil varmekabel hadde de jobbet med gulvet idag, men nå blir det mandag og støp på tirsdag istedenfor. Jeg er bare lykkelig for all fremgang jeg :)

Storesøster har sovet over hos bestemamma og bestepappa inatt, var på besøk der igår og ville ikke være med å hente meg på jobb eller være med meg hjem når jeg var innom å skulle hente henne. Sjarmerte sine besteforeldre i senk ved å spørre pent om ikke hun kunne få være der og sove over også :) Ingen som kan si nei til ei så sjarmerende jente vettu :) For oss var det deilig å bare ha 1 barn å legge!
Hun kom hjem i 12 tiden sammen med bestemamma og tante med en pose fra lekebutikken. Hun hadde nemlig vært så flink til å gå på do der, så da ble det premie: prinsessebåten fra Elias filmen. Veldig fornøyd med den fangsten og enda mer fornøyd med å få lekekompis på besøk etterpå :)

På ettermiddagen idag har storesnupp vært borte på venninnebesøk og vi andre har slappet av hjemme, Hentet henne etter barne-tv og da hadde de kosa seg masse sammen! Herlig alder dette her altså!

Nå sitter jeg alene for gubben er reist til en kompis for å drikke wiskhy. Ikke lei meg for en alenekveld innimellom. Er deilig å bare være seg selv og ikke ta hensyn til andre innimellom...

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar