torsdag 31. januar 2013

Vårfølelse!

Siden energien kommer snikende tilbake kan jeg endelig nyte hverdagene litt mer! Idag er det strålende sol og ikke mange gradene unna snøsmelting! Herlig! Er det en årstid jeg virkelig elsker må det være våren.

Selvom det er skikkelig godvær ute sitter jeg inne :( Pensumbøker og artikler på nett tråles for en ny oppgave. denne gangen et utviklings og fornyingsarbeid i barnehagen med fokus på det fysiske miljøet. Superspennende og ikke minst interessant!! Her finner jeg nok også inspirasjon til min Bachelor som skal skrives om bare et par måneder! Et par kopper te, god musikk og et vindu som står oppe så er det faktisk ikke så gæli å sitte inne på et kontor!

Og tenk at jeg om bare 4 måneder skal levere inn bachelor oppgaven min og forhåpentligvis er ferdig med å være student for en stund!!! Jeg gleder meg veldig til å kunne lese når jeg selv vil og er interessert i det og slippe eksamensmas og stress!! Nyte sommeren og tenke tilbake på hele 5 (!!!) år som student er over :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar