søndag 18. mars 2012

Boligmesse.

Nå som huset vårt er på vei opp er det på tide tenke interiør. Og det er en jungel der ut! Det finnes så mye flott og ikke minst dyrt!!!
Endel ting er slike som man MÅ ha og noen er VIL ha og noe hadde vært kjekt :). I den forbindelse har vi vært en tur på boligmessa på Hellerudsletta. Mye god inspirasjon der, men med 2 barn på slep er det begrenset hva man egentlig får sett på...
Vi fikk sjekket priser på garasje, tittet litt på bad, kjøkken, utemøbler og snakket med boligpartner. Rasket med oss Moen brosjyrer på diverse og det er de jeg sitter å titter på nå (og sjekker nettsider for inspirasjon).
Kjøkkenet er spikret - IKEA lindingö og benkeplate i samme utførelse som gulvet (maxbo hadde muligens dette, må sjekkes)
Gulv - pergo longplank drivved
Bad - sjekker fliser, ikke bestemt enda. Her funnet en baderomsinnredning jeg kunne tenkt meg på badet i 2 etasje, men den er kostbar... Funnet boblebad og har en tanke for hva jeg vil ha på vaskerommet nede.
Når det gjelder møbler synes jeg det er utrolig vanskelig! Nå har vi jo kun tegninger å gå ut ifra og de er vanskelige å møblere. Derfor tror jeg vi venter til det nærmer seg ferdig med å finne ut og definere stil. Jeg har en tanke, men vet jo ikke om det passer :)

Var oppe på tomta fredagskos ryddet, da hadde andre etasje kommet opp og de har såvidt begynt å legge plater på utsiden samt sette opp stillas. Skal en tur opp idag også og legge mer søppel på hengeren.. Må få kjørt bort litt og litt søppel, så blir det kanskje ikke de værste kostnadene på container :) alt man kan spare penger på er helt greit, for da kan jeg skyve de pengene over på en annen post! Hehe..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar